پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251307
اصولي: از اسکوچيچ قاطعانه حمايت مي‌کنيم/ بحثي درباره تغيير سرمربي تيم ملي فوتبال در فدراسيون نيست
تاریخ انتشار : 1401/01/08 08:34:09
نمایش : 842
عضو هيأت رئيسه و سخنگوي فدراسيون فوتبال گفت: مجموعه فدراسيون از سرمربي تيم ملي حمايت مي‌کنند و همچنان حمايت قاطعي از اسکوچيچ خواهيم داشت‌.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احسان اصولي، عضو هيأت رئيسه و سخن‌گوي فدراسيون فوتبال پيرامون حضور تماشاگران در بازي ايران - لبنان اظهار داشت: ساعات پاياني روز گذشته، دوستان براي حضور تماشاگران در بازي ايران و لبنان به جمع‌بندي رسيده و اين موضوع را به ما اطلاع دادند که من هم بلافاصله اين موضوع را اطلاع‌رساني کردم. فروش بليت صددرصد الکترونيکي و اينترنتي است و به هيچ وجه فروش بليت دستي و حضوري نداريم.

وي در ادامه بيان داشت: Football.ticket.ir سامانه‌اي است که از فردا بليت فروشي در آن آغاز مي‌شود. البته با توجه به اين که دوستان فني روي ساعت آغاز بليت فروشي کار مي‌کنند، آن را هم اعلام خواهيم کرد. مردم عزيز در اين ايام از سراسر کشور در مشهد حضور دارند و طبق برآورد فرمانداري مشهد، حدود ۵ ميليون جمعيت اکنون زائر در مشهد هستند.

اصولي درباره نحوه حضور تماشاگران در ورزشگاه امام رضا (ع) عنوان داشت: پذيرش هواداران در ورزشگاه را فقط از طريق فروش بليت الکترونيک خواهيم داشت و هيچ راه ديگري براي ورود به ورزشگاه امام رضا(ع) نيست. براي حضور تماشاگران هم يک سوم ظرفيت ورزشگاه با نظر ستاد ملي مقابله با کرونا مصوب شده.

او در همين باره در گفت‌وگو با نوروز فوتبالي تاکيد داشت: خواهش مي‌کنم هم‌شهريان من در مشهد و هم‌وطنان‌مان بدون در اختيار داشتن بليت به پشت ورزشگاه نيايند. اگر توانستند از اين سامانه بليت بخرند، در غير اين صورت با ماندن در منزل بازي را تماشا کنند تا ازدحام پشت در ورزشگاه ايجاد نشود.

عضو هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال در ادامه اين بحص تصريح داشت: بازي ساعت ۱۶ آغاز مي شود و طبق جلسه‌اي که امروز در استانداري داشتيم، از ۲ ساعت قبل از آن هم پليس براي پذيرش هواداران آماده است.

وي خاطرنشان ساخت: همان گونه که از قبل هم گفتم، مجموعه فدراسيون، اعضاي هيأت رئيسه و ميرشاد ماجدي از سرمربي تيم ملي حمايت مي‌کنند و همچنان حمايت قاطعي از اسکوچيچ خواهيم داشت‌. مجموعه نتايجي که به دست آورده معدل قابل قبولي است.

اصولي در خاتمه گفت: درمورد هيچ يک از اين افراد در هيأت رئيسه ۸ نفره فدراسيون بحثي نشده و موضوع جانشيني اسکوچيچ در دستور کار نيست.
منبع:دانا
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html